vrijdag 14 november 2014

Winter Park en ???? Lekker Niks

Dag 9

Toen we vanmorgen wakker werden was het bewolkt en daar hadden we niet op gerekend want er was zon opgegeven dus wat nu? Eerst maar naar de Cracker Barrel om te ontbijten en dan verzinnen we wel wat. Zoals altijd bij de Cracker Barrel lekker gegeten. We hadden besloten om wat cadeaus voor de thuisblijvers te gaan kopen. (Het meeste hadden we al gekocht maar toch maar even snuffelen want je weet maar nooit). En mijn mams wilde graag een tas dus op zoek naar een tas!! En we zijn niet geslaagt voor 1 tas maar voor 2 tassen!!! ik had een mooie gevonden voor mijn mams maar toen liep ik zo tegen een super gave, coole, geweldige Michael Kors tas aan!!! En ik was verliefd hahahaha dus ik heb Len even lief aangekeken en de tas is van mij!! Blij, Blij, Blij.
Maar genoeg over die geweldige tas!!

Mijn fantastische Michael Kors tas!!!:-)



We zijn ook nog naar Winter park gereden en hebben een beetje rondgekeken en bij een meer nog wat foto's genomen van zeer brutale eekhoorntjes. ze waren totaal niet bang maar bleven gewoon zitten.

Op de terugweg ging zowaar de zon schijnen (yeah) zo konden we toch nog een uurtje in de zon liggen.
We hebben gegeten bij Longhorn en dat was weer super.
Nu kijken we Flipping Vegas en gaan nog maar een beetje ijs snoepen!!


















3 opmerkingen:

  1. Lekker toch dat "niks" doen. Vooral doorgaan ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo zeg alles relaxed,Heeft geholpen om Len lief aan te kijken wat een prachtige tas Anita kan me voorstellen dat je heeeeerl errugggg blij bent.

    Enjoy life mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rot hoor al dat shoppen ;)
    Veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen