maandag 17 november 2014

Chocolate Kingdom, CSI enz!!

Dag 12

Vandaag was onze laatste volle dag en ze hadden voor de middag regen opgegeven.
Vanmorgen ben ik al begonnen met het inpakken van de koffers. Dat is weer een klus want we hebben weer mega veel gekocht, dus ik hoop dat ze niet te zwaar worden!! We konden nog lekker koffie drinken op het terras want het was bewolkt maar (nog) wel warm!!

Toen was het tijd om op pad te gaan, want we gingen de Chocolate Kingdom Factory tour doen.
En ik moet zeggen dat het interessant was om te leren hoe chocolade word gemaakt!!
En natuurlijk mochten we proeven.( Het meest lekker gedeelte van de tour.) De tour is leuk speels opgezet met een sprookjes verhaal over een prins en prinses.  Het regende inmiddels pijpenstelen, en zoals het hier in Florida gaat zijn het mega buien.

Daarna richting the International Drive waar we de CSI experience gingen doen en we de tentoonstelling van het menselijk lichaam wilde bekijken! De CSI Experience hadden we al eens gedaan en er zijn 3 zaken om op te lossen dus 1 gedaan nu de 2e proberen.  Gil Grissom was trots op ons want we hadden de zaak opgelost!! hahahaha.
Toen hebben we de tentoonstelling bekeken en ik moet zeggen het is heel fascinerend om te zien hoe een lichaam er van binnen precies uitziet!! We hebben wat foto's genomen. (was eigenlijk niet toegestaan)  Nog wat laatste spullen bij de Walmart gekocht,  gegeten bij Longhorn en nu lekker op de bank mijn laatste verslag schrijven.

Speciaal voor Anita de foto van de Smoothiemix zakjes! Ze zijn te koop bij Publix en de Walmart.
Wij nemen ze mee naar huis want de meiden vinden ze heerlijk!!

Mijn laatste verslag schrijf ik als we weer in het "koude" Nederland zijn. (Het gaat hier in Florida ook fris worden want vanaf morgen word het rond de 14 graden maar einde van de week loopt het weer op naar 27 graden)

Ik vond het super leuk dat jullie meegelezen hebben en we hebben genoten van jullie reacties!! BEDANKT!!!











een kasteel gemaakt van 15 kg chocolade!!











Heerlijk!!!







MEGA DRUPPELS!!!













8 opmerkingen:

  1. We wensen jullie alvast een fijne en goede thuisreis...en die mededeling van zojuist over die 14 graden had ik liever niet gelezen...want die gaan we dus nog ff meemaken....!

    Bedankt voor het delen van jullie belevenissen....heeft ons op ideeën gebracht voor uitstapjes die we zelf nog niet hadden ondernomen.

    Groet Erik/Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het plaatsen van de foto van de smoothie mix, is iets makkelijker zoeken in de supermarkt :) We zullen ze ook gaan proberen. Alvast een voorspoedige reis en bedankt voor je leuke verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis terug. Was erg leuk om mee te lezen. Brengt het Orlando gevoel een beetje terug. En ik kan er weer tips uit halen voor een volgende reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje het zit er alweer op.Jullie hebben het er alweer opzitten,maar een leuke laatste dag gehad.Ik heb genoten van jullie blog.Een hele goeie terugreist gewenst.
    als jullie het leuk vinden mijn blog staat klaar voor a.s dec onze florida vakantie.
    op het forum onder de naam Tess en Theo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben CSI experience in Las Vegas gedaan en ik vond het een beetje tegen vallen. Was blij dat ik via Groupon maar de halve prijs had betaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een goede reis naar huis en bedankt voor het meelezen.
    Tot ziens!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat het weer voorbij is. Met veel plezier je blog gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dag weer, vandaag dan weer naar huis, terug naar de kids is ook weer heerlijk!
    Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen