zaterdag 8 november 2014

Relaxen!!

Dag 3

Vanmorgen zijn we er om 6.30 maar uitgegaan want slapen lukte toch niet meer.
 Na het ontbijt besloten we  om snel wat boodschappen te doen bij de Walmart, zodat we daarna heerlijk konden genieten van het zonnetje. Lekker hoor beetje lezen, facebooken, en watsappen met de meiden. Echt vakantie!!

In de middag zijn we naar Celebration gereden en hebben daar een beetje gewandeld. Als ik de staatsloterij win ga ik daar een huis kopen!! wat een heerlijke plek!!
Je ziet ook overal al kerstversiering in de winkels. Erg leuk,  ik kon het niet laten om de kerstbomen op de foto te zetten.

We hadden allebei trek in een lekker stuk vlees en dan moet je bij Longhorn Steakhouse zijn. En zoals we gewend zijn het eten was weer super!!

Nu hangen we een beetje op de bank en kijken tv (en ik schrijf mijn blog.)
Al met al weer een geweldige relaxte dag in Paradise!!









 

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dag alleen maar doen waar je zin in hebt en een beetje de koala uithangen. Lijkt wel vakantie;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk relaxt! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boodschappen doen in Florida is zoveel leuker dan in Nederland bij AH :) Wat een leuke dag hebben jullie gisteren gehad in Epcot, wat kwam er veel lekkers voorbij. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke relaxte dag achter de rug,
    Celebration hartstikke leuk daar.

    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit ma! Geniet er nog maar van! Dikke kus Room

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al 2 heerlijke dagen achter de rug. Maar ziet er lekker uit in Epcot. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig he Celebration, ik zou dat heel graag eens in kerstsfeer willen meemaken.....

    BeantwoordenVerwijderen