vrijdag 7 november 2014

food & wine Festival Epcot!

Dag 1 en 2

Gisteren zijn we rond 6.45 vertrokken richting Schiphol.
En we hadden er zin in.

Om 12 uur zijn wij vertrokken richting Washington waar wij na een vlucht van 9 uur aankwamen. De vlucht was lekker relaxt (voor mij dan want ik heb heerlijk 4 uurtjes geslapen.) Het eten was zoals gewoonlijk niet echt smakelijk maar ja je moet wat!! Alles verliep lekker vlot, immigratie, douane, en na 2 uurtjes konden we boarden en vlogen we naar Orlando. Ook daar waren we zo weg, terwijl ik wachtte op de koffers regelde Len de auto.  Even langs de Walmart voor wat bootschappen en binnen een uur waren we in de villa.
De koffers uitgepakt nog wat gegeten en naar bed. De eerste nacht is altijd lastig en ik zat dan ook om  3.30 klaarwakker met mijn ipad op de bank. Len kwam rond 6 uur uit bed.

We hebben samen genoten van de opkomende zon!! Het zwitserleven gevoel!! hahaha




Na het ontbijt hadden we besloten om naar het Food &wine Festival in Epcot te gaan, vorig jaar zijn we ook geweest en dat was super leuk. We waren rond 9.45 in Epcot het was lekker rustig dus maar gelijk richting the Soarin want daar zijn de wachttijden altijd lang, en ook nu moesten we ongeveer 50 minuten wachten, normaal staat er wel 90 minuten voor dus het viel mee, ik vind deze attractie geweldig. Na the Soarin even een koffie bij Starbucks gehaald en richting the Worldcase!



lekker bakkie koffie!!
Wat hebben we genoten!! Geweldig weer, lekker eten, en heerlijke wijntjes het was allemaal weer super verzorgd. We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk landen aan te doen en van de specifieke lekkernijen te genieten, maar er waren 36 landen vertegenwoordigd en dat was een beetje te veel van het goede!! Vol is vol toch?? hahahahaha

Het was een lange leuke dag maar nu zijn we toch wel een beetje moe, dus het verslag schrijven nog wat lezen en dan vallen de luikjes wel dicht (denk ik).
Ik heb natuurlijk foto's gemaakt van al die lekkere hapjes en geweldige drankjes!!
Rose bubbles  proost!!






mango/aardbeien margarita


Mango green tea met Poppin Bubbles








En we nemen er nog maar een!!!


een bubbeltje!! hmmm







  

3 opmerkingen:

  1. Zo'n eerst nacht is altijd ******,maar jullie zijn er en kunnen wat je zegt van het Zwitser Leven gevoel genieten.
    Wow die hapjes hebben jullie die allemaal op?Lekker jammie.Zien er goed uit!

    Veel plezier en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, jullie zijn er, en meteen een heerlijke eerst dag. Wat zien die hapjes en drankjes er heerlijk uit! Geniet lekker!

    BeantwoordenVerwijderen