maandag 10 november 2014

Down Town Disney!!

Dag 5

Vandaag zou het bewolkt zijn met kans op wat regen dus wat gaan we doen???
Ja jullie raden het al, shoppen!!! hahahaha niet heel de dag maar gewoon even
rondkijken:-). Na het ontbijt zijn we naar Posnerpark gereden om even op sportschoenen jacht te gaan
voor de meiden en ikzelf wilde even snuffelen bij Ross Dress for Less!!

Bij Dick's hadden ze niet de juiste Nike's dus nog even verder zoeken.
Bij Ross Heb ik een broek, shirt en vest gekocht!! Was wel verbaasd want normaal kan ik voor kleding niet zo goed slagen in Florida, maar ik had geluk!! en dat voor maar $33,00!! Dat maakt het extra leuk!!
Toen richting Down Town Disney! We stonden in de file om de auto te parkeren. En omdat ze zo druk aan het bouwen zijn duurde het even voor we een plekje hadden. Het begon een beetje te regenen dus snel bij Starbucks aan de koffie.


We hadden besloten om een filmpje te pakken en John Wick draaide,  aangezien ik die in Nederland al wilde zien kwam dat goed uit. En hij was goed.

Na de film nog even rondgewandeld en wat winkeltjes bekeken, leuk dat alles al is versierd voor de kerst! Geeft een speciaal sfeertje met de lampjes, versieringen en kerstmuziek.



 En toen naar Jo-Ann want ik ben op zoek naar wat spullen voor de meiden (vlinders voor in het haar voor het dance duo Twirlen) maar niet gevonden. Jammer!!
Toen was het etenstijd en zijn we bij The Cracker Barrel gaan eten en dat was weer prima!!

Morgen is het Veteransday en het beloofd een mooie zonnige dag te worden dus dat word bij het zwembad in het zonnetje zitten want het zal overal wel mega druk zijn met al die extra kortingen in de winkels!!

Iedereen bedankt voor jullie reacties, ik vind het zo leuk om ze te lezen.




Erg leiuk deze zeepjes!!










dit zijn ze nu aan het bouwen.






The Cracker Barrel! Zo leuk!!





6 opmerkingen:

  1. Genieten...of niet dan?...wij zitten nog een dagje in Palm Coast en komen dan de Orlando -area ook onveilig maken. Leuk om je verslagen te lezen..ik krijg ze in mijn mailbox en mis ze niet!

    Have Fun, groet Erik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohhh wat zou ik ook graag eens met kerstsfeer daar rondlopen (ik val in herhaling....). Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zeepjes vind ik ook altijd zo leuk. Ik kan niet wachten om al die kerstversiering te zien, nog 31 dagen! Geniet lekker van de zon vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere dag weer zeg,die zeepjes leuk ik hoop ze straks ook te vinden nog 3 weken voor ons en dan ga ik er ook naar op zoek.
    Ross dress fot less moet je goed snuffelen ik vind het toch een leuke winkel en soms zulke goeie koopjes.

    Jullie zijn lekker bezig en ik zeg mensen geniet van dit mooie leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat ziet dat er allemaal gezellig uit, ben een beetje jaloers ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bestede dag! Keep my fingers crossed om daar volgend jaar kerst te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen