vrijdag 21 november 2014

Weer thuis!!!

Toen we dinsdagmorgen rond 10 uur uit onze villa vertrokken was het al behoorlijk fris dus we gingen op het goede moment naar huis. We zijn voor de laatste keer naar the Cracker Barrel gegaan om even lekker op het gemak te ontbijten. En zoals altijd heerlijk gegeten. Toen werd het tijd om richting vliegveld te gaan. We hadden geen drukte onderweg dus we waren er in no time. Auto bij Alamo ingeleverd en inchecken  voor onze eerste vlucht naar Chicago. En voor de eerste keer was er een koffer te zwaar!!!!! maar even wat over gegooid en ze mochten mee. (hahahaha gelukkig).  Onze vlucht naar Chicago  verliep relaxt geen gestress en drukte alles ging ook op schema. In Chicago wat gegeten en we konden al snel aan boord.  Het vliegtuig zat niet vol dus hadden we allebei 2 stoelen tot onze beschikking. Na een drankje kwamen ze met het diner (bah bah).
Len vond het wel lekker maar ik heb niks genomen want ik vind vliegtuig eten niet echt lekker. Ik heb heerlijk geslapen en werd een uurtje voor de landing wakker!! (heerlijk).
Door de douane en wat lekker onze koffers kwamen als eerste van de band dus wat een mazzel!! Onze oudste dochter Jessica heeft ons opgehaald en toen lekker naar huis. Wij hadden onze 3 meiden gemist!! 

Nu zijn we alweer een paar dagen thuis en ik moet zeggen dat is ook wel weer lekker.
We hebben nog wel een beetje last van een jetlag maar komt wel goed!!

Ik wil even kwijt dat ik het geweldig leuk vond om weer een blog bij te houden, al was het wel weer een werk om elke avond een verslag te schrijven en de foto's erbij te zoeken!! 
Ik vond het super dat jullie meegelezen hebben met onze avonturen in Florida, en het was erg leuk om de reacties te lezen!!!

We zijn al weer begonnen met onze volgende vakantie naar Florida. Eerst moeten de meiden examen doen en als alles goed gaat willen we direct na de uitreiking (als ze slagen natuurlijk maar gaat vast wel lukken) weer richting Florida. Misschien eerst een weekje aan het strand, maar dat gaan we eens op het gemak bekijken!!! Zodra we serieus wat gaan boeken start ik meteen weer een blog!!
Ik hoop dat jullie dan weer gezellig mee lezen.

Tot die tijd lees ik gezellig met jullie allemaal mee!!

Groetjes en tot dan!! xx

8 opmerkingen:

  1. Bedankt dat we mochten meelezen Anita, dit was een heerlijk tussendoortje!
    Heerlijk dat er al weer nieuwe plannen zijn, behoorlijk verslaafd dus....
    GrEsther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha verslaafd zijn we zeker!!! jullie toch ook? groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Zo weer lekker thuis, beetje jetlag hoort erbij;-)
    Bedankt voor het meelezen en tot de volgende blog!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg leuk om mee te lezen. We houden de volgende blog in de gaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom thuis.
    Anita al die tijd geslapen?Hoe doe je dat.

    Lekker vooruitzicht weer,volgende in de planning.
    ik heb genoten van je blog,en weet inmiddels ook hoeveel werk het is,maar vond het nogmaals een genot om mee te lezen.

    Straks kun je op je gemakkie met mij meelezen hihi.

    Jetlag komt het oo wel goed.

    Dank je wel voor je leuke blog,groetjes,Tess.( jackie ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker met jullie meegenieten!!! heel veel plezier!! Groetjes Anita en Len

      Verwijderen
  5. Bedankt voor je leuke verslag, ik vond het leuk om mee te lezen. Jullie hebben een leuke vakantie gehad. Geweldig dat er al weer nieuwe plannen zijn, succes voor de meiden. Tot een volgende keer of op ons blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan zeker meelezen met jullie kerstvakantie in Orlando.

      Verwijderen